sila-sila

selamat datang ke blog semalupurple yg tak seberapa ni.. cuma sekadar melakar kisah hidup.. menconteng kisah silam... semoga ada yang berguna untuk tatapan anda..

Friday, January 21, 2011

Hadapi Dengan Senyuman - Dewa



hadapi dengan senyuman.. aku slalu dengar lagu ni sambil nanges2... uwaaa... betul.. td, pasang lagu ni, repeat nak dekat 10 kali, smbil layan perasaan, nanges... lagu ni buat motivasi utk aku. tp, dlm masa sekarang ni, aku tk mampu nak senyum pun. pelbagai dugaan dtg melanda. dan hari ni betul2 kemuncak. org kata, sudah jatuh ditimpa tangga. itu yg terjadi pada aku.. 'hadapi dengan senyuman...semua yg terjadi biar terjadi.... ' bleh ke aku senyum? bleh ke aku tenang????
yaAllah, bantulah aku, hambaMu yg lemah..... aku redha. dugaan dan ujian ini dariMu. dan aku rela atas apa yg Kau takdirkan untukku... aku pasrah Ya Allah... bantulah aku....

No comments: