sila-sila

selamat datang ke blog semalupurple yg tak seberapa ni.. cuma sekadar melakar kisah hidup.. menconteng kisah silam... semoga ada yang berguna untuk tatapan anda..

Friday, July 27, 2012

hampir setahun.. mmg dah  bersawang btul blog aku ni jarang skali menjenguk... rasa rindu pula nak ulang cerita2 khidupan harian.. hari ni merupakn hari puasa ke7 bg umat islam utk thn 2012..alhamdulillah, aku masih berpeluang bertemu dgn bulan penuh keberkatan ni...
aku masih lg seorang guru. dan aku sygkan profesion ni.. ada rakan2 aku yg dah berubah jd bisnesswoman.. dan tinggalkan kehidupan sekolah ni. sekali tengok, bestnya jd dorg.. kaya... tp dua kali fikir, aku tak rajin mcm dorg dan aku terlalu sygkn profesion ini. biarlah aku tak kaya pun, tp aku doa moga kerjaya aku penuh dgn keberkatan.. insyaallah.. aminnn....

No comments: